Folia stretch beztubowa 1,2kg czarna 24 szt.
Opis
Folia stretch beztubowa 1,2 kg czarna 24 szt.
Parametry:
- Waga rolki (brutto): 1,2 kg
- Waga rolki (netto): 1,2 kg
- Tolerancja: ± 3%
- Szerokość: 50 cm
- Grubość: 23 mikrony
- Kolor: czarny
- Ilość: 24 sztuki
Co to jest folia stretch beztubowa ?
Folia stretch beztubowa 1,2 kg czarna, dostępna w zestawie 24 sztuk jest niezastąpiona w sprawnym pakowaniu paczek i ładunków paletowych z kilku powodów. Po pierwsze, dzięki wstępnej rozciągliwości do 150%, ładunek, nawet o nieregularnych kształtach łatwo i szybko zostanie owinięty. Dzięki wysokiej odporności na uderzenia i rozdarcia czarna folia beztulejowa idealnie nadaje się do pakowania nawet delikatnych towarów, chroniąc je przed uszkodzeniami podczas transportu. Folia stretch czarna bez tulei jest odporna na wilgoć, pleśń, przemakanie i wypłowienie.
Gdzie wyrzucać folię stretch beztubową 1,2 kg czarna?
Brak tekturowej tulei to istotna zaleta folii stretch bezgilzowej, która redukuje koszty magazynowania i utylizacji odpadów. Jest to niepodważalna oszczędność, tak ważna w sklepach e-commerce. Folia stretch beztubowa 1.2 kg czarna jest w 100% recyklingowalna, co wpisuje się w pro-ekologiczne podejście wielu firm e-commerce.
Dodatkowo folia stretch beztulejowa 1,2 kg dostępna w zestawie 24 sztuk jest mocna i tania. Szerokość 500 mm i grubość 23 mikronów pozwalają na szybkie pakowanie ładunków o różnych kształtach. Waga rolki 1,2 kg, doskonała kleistość czarnej folii stretch beztubowej, naciąg równy 150 procentom oraz odpowiedni dyspenser czynią ją wygodną w użyciu, co jest kluczowe w codziennej pracy w magazynie wysyłkowym. Tworzywo użyte do produkcji folii stretch beztubowej jest nietoksyczne, a więc sprawdzi się w każdej branży, np: kosmetycznej lub spożywczej.
Folia stretch beztubowa 1,2 kg czarna zestaw 24 sztuk w sprzedaży online. Hurtownia OPAK SYSTEM Rzeszów.
Dane techniczne
Grubość | 23 my |
Ilość | 24 szt. |
Waga rolki | 1,2 kg |
Kolor | czarny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.