Taśma pakowa z nadrukiem hotmelt 48x60 3 kolory 2592 szt.
Opis
Taśma pakowa z nadrukiem hotmelt 48x60 3 kolory 2592 szt.
Parametry produktu:
- Długość: 54 m
- Szerokość: 48 mm
- Rodzaj kleju: Hotmelt (kauczuk syntetyczny)
- Ilość kolorów w nadruku: 3
- Ilość (szt.): 2592 szt.
- Kolor taśmy: biała lub transparentna
- Czas oczekiwania: 3 tygodnie
Zalety taśmy pakowej z nadrukiem
W cenie pakietu zawarte zostało wykonanie projektu, wykonanie matrycy oraz poprawki do projektu aż do momentu uzyskania satysfakcjonującego efektu. Dzięki temu możesz mieć pewność, że taśma pakowa z nadrukiem spełni Twoje oczekiwania i będzie idealnie dopasowana do potrzeb Twojej firmy.
Taśma pakowa z nadrukiem to idealny sposób na zabezpieczenie przesyłanych paczek oraz reklamę firmy. Grafika na taśmie idealnie uzupełni wygląd Twoich paczek, co sprawi, że będą one wyglądały bardziej profesjonalnie i estetycznie.
Należy pamiętać, że wyprodukowana ilość taśmy pakowej z nadrukiem może różnić się o +/- 15% od zamówionej ilości. Decydując się na zakup taśmy, Klient zobligowany jest do odbioru towaru w ilości uwzględniającej powyższą tolerancję produkcyjną.
OPAK SYSTEM - Hurtownia opakowań
Hurtownia opakowań OPAK SYSTEM z Rzeszowa oferuje szeroki wybór taśm pakowych, taśm samoprzylepnych i taśm klejących. Nasza oferta obejmuje produkty najwyższej jakości, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.
Nasze taśmy pakowe są idealne do różnych zastosowań, takich jak pakowanie paczek, użycie w magazynach, biurach oraz do wielu innych celów. Mocne taśmy do pakowania zapewniają niezawodne zabezpieczenie przesyłek, a dzięki wysokiej jakości nadrukowi, Twoje paczki będą również doskonałym nośnikiem reklamy.
Taśma pakowa z nadrukiem hotmelt 48x60 3 kolory 2592 szt. dostępna jest w sprzedaży online. Hurtownia OPAK SYSTEM Rzeszów.
Jesteś zainteresowany indywidualną wyceną? Zobacz: Instrukcja zamawiania taśm z nadrukiem
Dane techniczne
Rodzaj | klej kauczukowy |
Rozmiar | 48x60 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.