Producent
Cena
-
od
do
5 328,36 zł
Cena netto: 4 332,00 zł
10 267,06 zł
Cena netto: 8 347,20 zł
13 334,48 zł
Cena netto: 10 841,04 zł
5 935,00 zł
Cena netto: 4 825,20 zł
11 436,05 zł
Cena netto: 9 297,60 zł
14 852,84 zł
Cena netto: 12 075,48 zł
5 363,41 zł
Cena netto: 4 360,50 zł
11 397,67 zł
Cena netto: 9 266,40 zł
2 075,62 zł
Cena netto: 1 687,50 zł
5 479,65 zł
Cena netto: 4 455,00 zł
11 716,49 zł
Cena netto: 9 525,60 zł
2 164,18 zł
Cena netto: 1 759,50 zł
5 728,72 zł
Cena netto: 4 657,50 zł
12 075,16 zł
Cena netto: 9 817,20 zł
2 346,84 zł
Cena netto: 1 908,00 zł
4 533,16 zł
Cena netto: 3 685,50 zł
9 644,18 zł
Cena netto: 7 840,80 zł
1 754,59 zł
Cena netto: 1 426,50 zł
4 616,19 zł
Cena netto: 3 753,00 zł
9 883,30 zł
Cena netto: 8 035,20 zł
1 826,55 zł
Cena netto: 1 485,00 zł
4 832,05 zł
Cena netto: 3 928,50 zł
10 202,11 zł
Cena netto: 8 294,40 zł
1 981,53 zł
Cena netto: 1 611,00 zł
9 481,45 zł
Cena netto: 7 708,50 zł
20 244,82 zł
Cena netto: 16 459,20 zł
3 359,74 zł
Cena netto: 2 731,50 zł
9 697,32 zł
Cena netto: 7 884,00 zł
20 723,04 zł
Cena netto: 16 848,00 zł
3 509,19 zł
Cena netto: 2 853,00 zł
Stwierdzenie, że „Liczy się pierwsze wrażenie”, ma w sobie dużo prawdy. Pewne cechy i elementy, które pierwsze zostaną przez nas zauważone, często kierują naszymi decyzjami i wyborami. Dodatkowo wielu z nas ma pamięć wzrokową, dzięki czemu dobrze zapamiętujemy różne wizualizacje. Idąc tym tropem, widzimy jakie w obecnych czasach podejmowane są działania, aby usprawnić funkcjonowanie łańcucha sprzedażowo-usługowego. Powstają opakowania z nadrukiem, produkty z nadrukiem i różnego rodzaju etykiety, aby przyciągnąć uwagę klienta.
Opakowania z nadrukiem i produkty z nadrukiem, w dzisiejszych czasach cieszą się dużym zainteresowaniem. Można je zaprojektować w dowolny sposób, według uznania i potrzeby. Tworzą pewnego rodzaju marketing, który czyni daną markę rozpoznawalną. Produkty do pakowania z nadrukiem, odzwierciedlają wówczas charakter danej firmy i są reklamą samą w sobie. Dobrze jest więc kreować unikatowe produkty z nadrukiem, czy też opakowania z nadrukiem, które stworzą odpowiednią prezentację wizualną.
Opakowania z nadrukiem
Opakowania z nadrukiem powstają według indywidualnych projektów i zleceń w zależności od potrzeb. Wyróżniamy 4 metody nanoszenia druku: metoda fleksograficzna, sitodrukowa, offsetowa i cyfrowa. Każda z nich ma inny charakter drukowania:
Metoda fleksograficzna – to technika druku wypukłego, gdzie wykorzystuje się formy wypukłe do druku i szybkoschnące farby.
Metoda sitodrukowa – metoda, która odbywa się z wykorzystaniem szablonu, na który nanoszona jest farba. Druk może być jednokolorowy i wielokolorowy.
Metoda offsetowa – wysoka jakość wykonania przy zastosowaniu metody druku płaskiego, przenoszonego z płaskiej formy na papier.
Metoda cyfrowa – nadruk cyfrowy, który wykonywany jest w pełnej palecie kolorów CMYK, dzięki czemu istnieje możliwość nadruku FULL Color, nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi. Metoda ta sprawdza się przy częstej zmianie nadruku i tam, gdzie nasycenie kolorem ma duże znaczenie.
Produkty z nadrukiem
Produkty z nadrukiem czy też produkty do pakowania z nadrukiem, wykorzystywane są w wielu branżach, według indywidualnych projektów. Często pojawia się logo firmy przy tego typu przedsięwzięciach. Gotowe opakowania kartonowe wykorzystywane są na szeroką skalę w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym, papierniczym i jeszcze wielu innych. Niemalże w każdej gałęzi przemysłu, korzysta się z produktów z nadrukiem.
Nadruki czy opakowania z nadrukiem, są dziś bardzo popularnym zjawiskiem. Nadają indywidualny charakter produktowi i generuję pewnego rodzaju przekaz. Dobrze jest zadbać o właściwy druk i wysokiej jakości produkty z nadrukiem, gdyż pierwsze wrażenie odegra tu istotną rolę.