Siatka ręczna do paletyzacji 500mm x 500m strong
Opis
Siatka do paletyzacji 500mm x 500m strong
Parametry:
- Średnica tulei: 76mm
- Gramatura: 2,8 g/mb
- Szerokość: 50cm
- Długość: 500m
- Kolor: biały
Wytrzymała Siatka Ręczna do Paletyzacji 500mm x 500m – maksymalne zabezpieczenie towarów
Siatka ręczna do paletyzacji 500mm x 500m strong to niezastąpione rozwiązanie do bezpiecznego transportu i przechowywania towarów na paletach. Dzięki swojej wyjątkowej wytrzymałości i elastyczności, podobnie jak taśmy spinające siatka zapewnia stabilne mocowanie ładunków, chroniąc je przed przemieszczaniem się podczas transportu. Idealnie nadaje się do zastosowań w magazynach, centrach logistycznych i podczas dystrybucji, gdzie liczy się solidność i trwałość opakowania.
Jak używać siatki ręcznej do paletyzacji?
Ta siatka do paletyzacji o szerokości 500mm i długości 500m jest łatwa w użyciu i dostosowana do ręcznego owijania palet. Dzięki dużej długości, jedno opakowanie wystarcza na zabezpieczenie wielu palet, co czyni ją ekonomicznym rozwiązaniem dla firm. Siatka jest również uniwersalna – może być używana do owijania produktów o różnych kształtach i rozmiarach, w tym także towarów o nieregularnych kształtach, które wymagają dodatkowej stabilizacji. W celu dodatkowego zabezpieczenia przesyłek polecamy użycie listew do paletyzacji.
Czy siatka ręczna do paletyzacji jest odporna na uszkodzenia mechaniczne?
Wykonana z wysokiej jakości materiałów, siatka charakteryzuje się wysoką odpornością na rozdarcia i wpływ czynników zewnętrznych. Specjalnie zaprojektowana, aby sprostać wymaganiom związanym z ciężkimi ładunkami, siatka "strong" gwarantuje, że towary pozostaną niezawodnie zabezpieczone przez cały czas trwania transportu lub magazynowania. Wybierając siatkę ręczną do paletyzacji 500mm x 500m strong, inwestujesz w bezpieczeństwo i stabilność Twoich produktów.
Siatka ręczna do paletyzacji 500mm x 500m strong w sprzedaży online. Hurtownia OPAK SYSTEM Rzeszów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.