Dynamiczny rozwój sprzedaży internetowych sprawił, że opakowanie stało się najważniejszym łącznikiem pomiędzy sprzedawcą a odbiorcą i jednocześnie jednym z najlepszych sposobów na skuteczną reklamę.
W nowoczesnym handlu online niewidoczny sprzedawca został zastąpiony opakowaniem, które ma nie tylko chronić towar, ale także go sprzedawać.
Przekaz reklamowy lub logo firmy wydrukowane na opakowaniu sprawia, że wyróżnia się na tle innych paczek, dzięki czemu stanowi idealną przestrzeń komunikacyjną i reklamową z potencjalnym klientem.
Korzyści używania folii stretch z własnym nadrukiem
Spis treści
- Charakterystycznie i ciekawie zaprojektowany nadruk budzi zaciekawienie i pozostaje w pamięci, wytwarza pozytywne odczucia na temat wizerunku firmy i dostarcza informacji o produkcie. Te wszystkie elementy mogą mieć znaczący wpływ na kolejne decyzje zakupowe.
- Folia stretch używana jest do zabezpieczania palet lub do oklejania pojedynczych kartonów podczas przesyłki i magazynowania produktów, folia z dodatkowym nadrukiem skutecznie może dany produkt lub firmę reklamować. Opakowania, które są owinięte w zadrukowaną folię, stanowią idealny przykład na optymalne wykorzystanie przestrzeni opakowania oraz reklamą, która zarabia na siebie podczas transportu. To inwestycja, która w dłuższej perspektywie z pewnością się opłaci, ponieważ wpływa pozytywnie na odczucia klientów wcześniej pozyskanych, jak i tych potencjalnych.
- Na folii stretch oprócz logo lub hasła reklamowego można także wydrukować komunikat ostrzegawczy. Wówczas takie opakowanie będzie pełnić dodatkową funkcję ochronną dla produktu, a osoba odpowiedzialna za transport będzie wiedziała jak z taką przesyłką postępować.
- Ponadto, nadruk na nieprzeźroczystej folii chroni towar przed okiem złodziei, co ma szczególną zaletę, gdy towar magazynowany jest na otwartym placu.
Skuteczna forma reklamy - nadruk na folii stretch
- Opakowanie produktu i przesyłki to od dawna coś więcej niż tylko materiał zabezpieczający, zaprojektowane w przemyślany sposób może stać się skutecznym narzędziem marketingowym. Nadruki na folii stretch robione są na indywidualne zamówienie klienta. Możliwość wyboru koloru folii oraz zaprojektowanie spersonalizowanej oprawy graficznej sprawiają, że zapakowany produkt stanie się towarem umieszczonym w centrum uwagi.
- Kampanie reklamowe w internecie mające na celu identyfikację wizualną firmy zwykle wymagają sporego nakładu finansowego, inwestycja w opakowanie z nadrukiem jest niedrogą, a jednocześnie bardzo skuteczną formą promocji.
- Towary solidnie zapakowane w folię stretch z własnym nadrukiem umożliwiają łatwe rozpoznawanie marki i szybką identyfikację towaru przez odbiorcę, to także dobry pomysł, aby chronić swoje towary i palety przed niewłaściwą obsługą