• (+48) 504 152 907 

  • biuro@opaksystem.pl

Konto Przechowalnia
do kasy suma: 0,00 zł
Taśmy pakowe z nadrukiem a Twój e-commerce 0
Taśmy pakowe z nadrukiem a Twój e-commerce

Spis treści

Trudno znaleźć w Polsce branżę, która rozwija się równie dynamicznie co e-commerce. Według najnowszego raportu aż 73% internautów robi zakupy online, a wskaźnik ten ciągle rośnie. Przekłada się to także na liczbę sklepów, gdyż codziennie rejestrowane są nowe platformy sprzedaży. Tak ogromna konkurencja sprawia, że właściciele muszą aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz uatrakcyjniać swoje usługi. Jakie znaczenie dla tego zadania mają taśmy pakowe?

Taśma do pakowania – z nadrukiem czy zwykła?

Prowadzenie sprzedaży internetowej wiąże się z koniecznością odpowiedniego zapakowania i wysłania zamówienia. Do tego celu wykorzystuje się taśmy samoprzylepne, aby zabezpieczyć pudełko przed otwarciem w transporcie. Najczęściej używa się tych uniwersalnych o jednolitym kolorze i bez dodatkowych oznaczeń.


Sprawdź Taśma pakowa z nadrukiem HotMelt

W czasach, w których konkurencja w branży stale rośnie, trzeba jednak dążyć do tego, aby się wyróżnić i zwiększyć widoczność swojej firmy na tle innych. Do tego doskonale sprawdzą się taśmy pakowe z nadrukiem, które możesz dowolnie spersonalizować lub zdecydować się na standardowy komunikat. Wbrew pozorom nawet tak niepozorne elementy mają znaczący wpływ na wizerunek marki i są częścią działań marketingowych.

Czym są taśmy do pakowania z nadrukiem?

Głównym zadaniem uniwersalnych materiałów do pakowania przesyłek, jest ich zabezpieczenie. Etykiety z nadrukiem pełnią dodatkowo inne funkcje, a wszystko dzięki naniesionym na nie komunikatom. Mogą one ostrzegać o wyjątkowo delikatnej przesyłce zawierającej szkło lub informacje w jaki sposób obchodzić się z pakunkiem podczas transportu.

Stanową więc instrukcje dla kuriera, co daje pewność, że zamówienie do klienta zostanie dostarczone w nienaruszonym stanie. Ponadto taśmy pakowe z nadrukiem mogą zawierać indywidualnie opracowany napis. Może to być np. logo firmy, krótkie hasło reklamowe lub adres. Poza możliwością personalizacji, są równie wytrzymałe i funkcjonalne co ich uniwersalne odpowiedniki.

Etykiety samoprzylepne z nadrukiem dopasowane do Twojego e-commerce

W zależności od branży, w jakiej działa Twoje przedsiębiorstwo, możesz dopasować akcesoria pakunkowe do swoich potrzeb. Do wyboru masz standardowe produkty zawierające komunikaty ostrzegawcze, takie jak:

  • Etykiety samoprzylepne „NIE RZUCAĆ''
    To jeden z najbardziej rozpoznawalnych wariantów, który informuje kuriera, że z paczką należy obchodzić się ostrożnie. Takie etykiety sprawdzą się np. w przypadku elektroniki i sprzętu AGD/RTV, artykułów szklanych, kosmetyków oraz produktów o delikatnej konstrukcji.



  • Etykiety z nadrukiem „UWAGA SZKŁO” 
    Jak sama nazwa wskazuje, ostrzega o szklanej zawartości paczki. W takie oznaczenia powinieneś zainwestować, jeżeli zajmujesz się np. sprzedażą zastawy stołowej, luster, szklanych elementów wyposażenia wnętrz lub produktów pakowanych w opakowania ze szkła.



  • Etykiety samoprzylepne z nadrukiem „GÓRA” 
    Taśma z tym oznaczeniem informuje, aby paczkę transportować i dostarczyć w odpowiednim położeniu. W takie naklejki warto zainwestować, jeżeli Twój sklep realizuje zamówienia mebli, urządzeń sanitarnych lub sprzętu elektronicznego czy motoryzacyjnego.



  • Taśmy pakowe z własnym nadrukiem 
    Możesz na nich umieścić dowolny komunikat, aby przekazać kurierowi bardziej szczegółowe instrukcje dotyczące przesyłki. To także świetny element marketingowy, gdyż nadruk może zawierać logo i dane indentyfikacyjne firmy. Etykieta jest więc tanim i skutecznym nośnikiem przekazu reklamowego.

Taśma klejąca z nadrukiem - wizerunek sprzedawcy

Tak naprawdę każda z wymienionych etykiet z nadrukiem sprawdzi się w przypadku każdej kategorii produktów. Dla większego bezpieczeństwa możesz użyć jednocześnie kilku oznaczeń ostrzegawczych, aby mieć pewność, że przesyłka dotrze w nienaruszonym stanie.

Taśmy klejące z nadrukiem są zaprojektowane tak, aby były dobrze widoczne i rzucały się w oczy, dlatego charakteryzują się prostą formą i krótkim przekazem. Jest to najtańszy, a zarazem najbardziej efektywny sposób znakowania, aby mieć pewność, że zamówiony towar bezpiecznie dotrze do klienta.

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium