• (+48) 504 152 907 

  • biuro@opaksystem.pl

Konto Przechowalnia
do kasy suma: 0,00 zł
Jakie opakowania najlepiej sprawdzają się w sklepach stacjonarnych? 0
Jakie opakowania najlepiej sprawdzają się w sklepach stacjonarnych?

Jakie opakowania najlepiej sprawdzają się w sklepach stacjonarnych?

Spis treści

Pomimo rosnącej popularności handlu internetowego, ten tradycyjny nadal ma się świetnie. Klienci doceniają go m.in. za możliwość zobaczenia produktu na żywo, kontakt face to face z obsługą, otrzymanie kupowanej rzeczy od razu, a nie po kilku dniach i wreszcie za całą zakupową otoczkę, która jest nie do odtworzenia przed ekranem monitora. Jeśli chodzi o pakowanie produktów, w sklepach stacjonarnych nie wykorzystuje się tylu materiałów opakowaniowych co w e-commerce, niemniej i tam są one niezbędne. Jakie opakowania najlepiej sprawdzają się w sklepach stacjonarnych? Tego dowiesz się z naszego najnowszego artykułu!

Opakowania dla sklepów stacjonarnych vs. internetowych

Jak wiadomo, wysyłka produktów bez opakowania jest najzwyczajniej w świecie niemożliwa, skutkiem czego materiały do pakowania stanowią nieodłączny element e-commerce. Zastanawiając się nad tym, jakie opakowanie wybrać do sklepu internetowego, należy wziąć pod uwagę takie aspekty jak dobre zabezpieczenie paczki przed uszkodzeniem lub otwarciem czy redukcja kosztów wysyłki. Konieczny jest więc zakup solidnych kartonów, dobrej jakości kopert oraz takich materiałów jak wypełniacze, folia bąbelkowa, taśma pakowa czy folia stretch. Rzecz jasna należy mieć także pamiętać o budowaniu świadomości marki i wreszcie o wywołaniu pozytywnych emocji. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule „Na jakie opakowania i materiały warto postawić w e-commerce?”.

Role, które mają pełnić opakowania dla sklepów stacjonarnych, tylko częściowo pokrywać będą się z tymi przypisanymi do materiałów pakowych przeznaczonych dla e-commerce. Opakowania i materiały opakowaniowe w handlu tradycyjnym wykorzystywane są głównie w przysklepowym magazynie, a także do pakowania niektórych towarów kupowanych przez klientów. Część sprzedawanych przedmiotów, szczególnie tych delikatnych, wymaga oczywiście dokładniejszego zabezpieczenia, niemniej z reguły nie musi być ono na takim poziomie, jak wtedy, gdy w grę wchodzi wysyłka produktów. Warto też dodać, że w sklepach stacjonarnych wybrane opakowania wykorzystać można również do ekspozycji towarów.

Niezbędne opakowania dla sklepów stacjonarnych

W sklepie stacjonarnym, niezależnie od branży, do której on należy, znaczna część towaru przed umieszczeniem go na półkach znajduje się w magazynie. Materiały opakowaniowe, które znajdą zastosowanie w takim miejscu to kartony klapowe i worki, przyda się także folia stretch, tektura falista i taśma pakowa, klasyczna lub papierowa. Zajmujesz się sprzedażą delikatnych rzeczy? Przed przypadkowym zniszczeniem warto zabezpieczyć je folią bąbelkową. Jeśli produkty te znajdują się w kartonach, możesz sięgnąć po etykiety ostrzegawcze z nadrukiem. Posłużą one jako nośnik ważnych informacji dla obsługi Twojego sklepu.

Wspominaliśmy wcześniej, że w sklepach stacjonarnych opakowania stosowane są także do ekspozycji. Za przykład posłużyć mogą tu woreczki strunowe, w których często umieszczana jest biżuteria czy artykuły pasmanteryjne. Osobną kategorią opakowań dla sklepów stacjonarnych są materiały służące do pakowania produktów kupionych przez klientów. Do zabezpieczenia towaru na czas transportu ze sklepu  do domu przydadzą się takie materiały, jak folia bąbelkowa, papier nacinany, taśma pakowa i folia stretch. Możesz też oferować zapakowanie delikatnych produktów (np. porcelany) w kartony fasonowe. Oczywiście w każdym markecie niezbędne będą też reklamówki foliowe lub torby papierowe na zakupy. Bardzo przydatne okazać mogą się także… gumki recepturki.  W sklepach stacjonarnych, podobnie jak i w tych internetowych, również bardzo ważne jest budowanie świadomości marki i wywoływanie dobrego wrażenia. Jak zapakować produkt, żeby to osiągnąć? Warto sięgnąć po personalizowane materiały opakowaniowe, jak np. folia stretch z nadrukiem firmowym. To zawsze się opłaci!

Jesteśmy pewni, że po przeczytaniu tego artykułu zakup opakowań do wyposażenia Twojego sklepu stacjonarnego nie przysporzy Ci już żadnego problemu. Nasza hurtownia opakowań na pewno sprosta Twoim wymaganiom w tym względzie. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą!

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium